te mooi om

Hoe mooi kan een actie zijn. Nadat we begonnen zijn en al vlug donatie's binnenkwamen was het tijd om echt goede training te gaan doen.

ook bij  Trek Bicycle Zwolle, waar ik al heel gauw een klik mee heb gekregen en ja de goeie klik. Daar gaan we kijken hoe we de Kanarie goed moeten krijgen (wat nodig is) ook kreeg ik goede advies van Rachelle Huberts. zij en haar team ben ik al dankbaar nu. want vanaf het begin maakte zij mij al duidelijk wij geloven in je. (mijn kanarie wilde meteen gaan vliegen door de zaak heen) lol

Nu mogen wij er weer wat nieuws aan toevoegen.

Eind september zullen de kanarie en ik afreizen naar Middelburg, om daar met de Burgemeester te gaan praten. er komt aan bod over de Actie gaan we praten, de hersenstichting en mijn aandoening. vraag is hebben we aan een uur genoeg? Hoop het wel uiteraard ga ik kijken of we een foto kunnen maken van dit bezoek.

De burgemeester van Groningen is ook aangeschreven en reageerde ook heel positief terug deze wilt na zijn vakantie als eerste bellen, dan wilt hij samen met mijn kijken hoe we deze actie vruchtbaarheid kunnen geven in Groningen.

Ook de burgemeester van Zwolle heb ik een flyer gegeven, ben benieuwd hoe hij reageerd

tot zover dit tweede blog