Els Van den Berg

Haken voor msa

Mijn schoonzoon was getroffen door MSA. Meervoudig systeem atrofie.

Een zeldzame hersenziekte waarbij de hersenstam en kleine hersenen aangetast worden. Het geld dat ik ophaal met het maken van sleutelhangertjes gaat naar het Radboud UMC in Nijmegen waar ze een onderzoek gaan starten hoe ze MSA sneller kunnen diagnostiseren en de behandelingen daar op aan kunnen passen. Voor mijn schoonzoon is het te laat maar voor de volgende generatie geeft het misschien weer een sprankje hoop.

Wie helpt mij verder?

Wie kan mij helpen aan sleutelringen of katoen nr 8? misschien heeft u nog op zolder een zakje katoen liggen of in een la sleutelringen die u niet meer gebruikt?

U kunt het sturen naar

Hersenstichting