Kyra Rozendaal

Mijn Ervaring

( Lid van team: BetterBrains )

De reden dat ik de hersenstichting een mooi doel vind om geld voor op te halen is omdat jou hersenen natuurlijk super belangrijk zijn om goed te kunnen functioneren, als hier iets fout mee gaat staat al snel je hele wereld op zijn kop. Het is daarom van groot belang dat er meer onderzoek wordt gedaan om hersenaandoeningen te voorkomen, afremmen of genezen.
Samen met mijn familie heb ook ik te maken gehad met een hersenaandoening. Mijn vader is in 2010 helaas overleden aan de gevolgen van een hersenbloeding, dit heeft natuurlijk een grote impact gehad op mij en mijn familie. Omdat ik zelf weet hoe dit is wil ik mij graag inzetten om geld op te halen voor de hersenstichting zodat er geld is om onderzoek te doen en dit bij andere mensen te voorkomen.

Totaal opgehaald bedrag: € 438
Streefbedrag: € 500