Marc Lemmens

Go Ahead Eagles Schilderij voor Timo

https://youtu.be/Iv3TyiUiEdE Drie jaar geleden werd Timo geschept door een auto. Hij lag een aantal dagen in coma en het zag er allemaal zeer ernstig uit. Hij krabbelde langzaam weer op, maar helemaal de oude wordt Timo nooit meer. Zijn hersenen kunnen een stuk minder informatie verwerken dan voor het ongeluk. Ook is hij sneller vermoeid. Met de opbrengst van dit schilderij willen we geld inzamelen voor de Hersenstichting, zodat er middelen beschikbaar komen voor onderzoek naar niet aangeboren hersenletsel. Iets waar Timo door het ongeluk mee moet leren leven en waar vele andere mensen in Nederland ook mee te kampen hebben. Help jij ons mee en doe jij een royaal bod op dit unieke schilderij ? Doe het voor Timo en al die andere mensen met hersenletsel. Heel erg bedankt !