T
Titia Dane

Titia @ IOIA peloton

( Lid van team: IOIA peloton )

Think about it... Je brein is misschien wel je mooiste bezit.

Een goed stel hersens zorgt ervoor dat jij kan praten, horen, zien, lopen, sporten, eten, liefhebben, genieten, observeren, leren, denken, reageren en nog zo ontzettend veel meer. Voor de hand liggend, niet? Maar als je hersenen worden aangetast door kanker, kan dat wel eens heel snel veranderen. Al zitten ze goed geklemd in onze knappe koppen, ze zijn kwetsbaarder dan je denkt.

De hersenstichting zet zich in voor onderzoek naar hersenletsel, want, zoals ze zelf zeggen; Een hersenaandoening zet je leven op z'n kop. 1 op de 4 mensen krijgt te maken met een aandoening aan de hersenen, van dementie tot een hersentumor. Dit laatste overkwam onze dierbare Piet in 2019, helaas was hij niet te genezen en dan is het niet meer zo vanzelfsprekend dat je hoofd je helpt met álles.

Daarom gaat Team IOIA de Amstel Gold Race rijden - 125 kilometer maar liefst. Wij draaien warm voor april, trainen onze benen fit & houden ons koppie erbij. Steun ons de rit uit te rijden in het heuvelachtige landschap van Limburg, en de Hersenstichting meer middelen te geven voor onderzoek. Dan hebben wij een extra mooie dag en trappen nét dat tandje harder door jouw donatie. Help je mee, no-brainer toch!?

Mark

13-09-2020