Vincent van der Bent

Vlammen tussen de Dammen

Beweging is een bewezen middel om lichaam- en hersenfuncties te verbeteren. Helaas gaat sporten vaak lastig voor mensen die te maken hebben met de gevolgen van hersenletsel, na bijvoorbeeld een beroerte, ongeluk of hartstilstand. Terwijl voor deze groep bewegen vaak essentieel is voor het herstel. De Hersenstichting zet zich in om voor deze mensen een geschikte omgeving te creëren om te sporten. Hiervoor (en voor en natuurlijk vele andere nuttige dingen die de hersenstichting doet) is geld nodig. Omdat sport en gezonde hersenen onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn loop ik, namens de Hersenstichting, de Dam tot Damloop. Wil jij ook bijdragen aan Gezonde Hersenen voor iedereen? Doneer dan en help de Hersenstichting!

Kijmpe

02-08-2021