Cheque uitreiking

Gisteren was het dan zover, nadat ik alweer 3 weken thuis was. van een zeer zeer mooie reis.

we hadden een prachtige dag met aardig wat mensen, Toen we bij een waren gingen we eerst een ommetje (kleintje hoor). toen we allemaal terug op de locatie waten kregen we iets te drinken  aangezien we te gast waren bij een bierbrouwerij, mocht je een biertje proeven. ik heb het bij fris gehouden. onder tussen nam Radio Zwolle een intervieuw af met Joke Berendsen, daarna was het de beurt aan mij een leuk intervieuw gedaan antworden waren kort maar wel gepast, Toen mocht de medewerker van Trek Bicycle Zwolle ook een intervieuw doen met de Radio. ja en toen was ook dat formele stuk daar. de uitreiking van de Cheque ter waarde van 4.500 euro

De Cheque werd in ontvangst genomen door Joke van de Hersenstichting, daarna kregen de gasten nog een rondleiding door de bierbrouwerij. daarna was het tijd om huiswaarts te gaan. voor een ieder. net voor ik weg ging belde #vandaagradio mij ben er vaste gast in het programma en dat vind ik ook wel tof.

Dit radio programma heeft mij elke dag gebeld op de tocht.

Tot slot, Ik heb een prachtige reis door Nederland mogen maken en veel geleerd, Mooie en ontroerende verhalen mogen horen. mensen mogen ontmoeten. natuurlijk was deze reis niet zonder gevaren echt niet. maar ik had vetrouwen in deze reis. ik mag schrijven een mooie bladzij gevuld van mijn leven en een ieder. nu aan het einde van dit blog dank ik een ieder die mij een donatie heeft gegeven. Echter een aantal mensen in het bizonder: Joke van de Hersenstichting, Rachelle Huberts, (dank dat je een deel mocht zijn van de sponsorloop) Trek Bicycle Zwolle voor de hulp en mooie sponsoring Wendy en Martijn voor de hulp met de route.alle bedrijven. André van Duin een eer dat ik u mocht ontmoeten.De Radio Zenders en medida. Alle Burgemeesters (Middelburg, Zwolle, Groningen) ook bedank ik iedereen waar ik overnachten kon en die mij hebbben gevolgd .

Ik zal mij blijven inzetten voor de Hersenstichting en zal over een aanatal jaren weer gaan denken aan een actie. want Stilstaan is achteruit gaan