Fleur ter Beek

Mijn verhaal

( Lid van team: BetterBrains )

In mijn eigen omgeving heb ik te maken gehad met hersenaandoeningen. Mijn opa is zeven jaar geleden overleden aan alzheimer en weet nog al te goed het eerste moment dat ik doorhad dat hij iets was vergeten. Ik was toen bij opa en oma aan het logeren een paar nachtjes en speelde elke dag hetzelfde bordspel met opa. Toen ik op de laatste dag aan opa vroeg of we nog één keer het spelletje konden spelen had hij geen idee waar ik het over had. Voor mij als klein meisje was dit heel raar en onbegrijpelijk, ik wist toen nog niet dat ik langzamerhand opa kwijt zou raken terwijl hij er in persoon wel nog was. Doordat mijn opa aan alzheimer is overleden wilde ik graag werken met mensen die alzheimer of dementie hebben en zo ben ik beland in het verzorgingscentrum de Westerkim in Nieuw-Vennep waar ik nu al meer dan 2,5 jaar met veel plezier werk. Mijn ervaringen met hersenaandoeningen heeft ervoor gezorgd dat ik mij graag wil inzetten voor de hersenstichting zodat zij meer onderzoek kunnen doen en nog meer patiënten kunnen helpen.

Ook verkoop ik via onze instagram pagina (@BetterBrains_) armbandjes voor €6 deze kunt u personaliseren!

24-01-2023

23-01-2023