Nog 5 nachtjes...

We tellen nu echt af. Op 7 mei starten wij onze rally 'Knights of the island'. Met zo'n 200 teams starten we in Brussel en eindigen we op 16 mei in Edinburgh. We hebben er ontzettend veel zin in. Al twee jaar lang hebben we hier naar uitgekeken en nu gaat het dan echt door. Een mooie rit door een prachtig land. Het begin en het eind is gepland, de rest is aan ons om in te vullen. We zien wel wat er op ons pad komt, waar we slapen, hoe ver we rijden, één ding is zeker: het wordt een onvergetelijke trip met vast en zeker onvergetelijke ontmoetingen en avonturen.

Ondertussen hebben wij ons streefbedrag dik behaald en ontvangen we nog dagelijks donaties. Het is super fijn dat zo veel mensen de Hersenstichting een warm hart toedragen. Mooi dat wij zo een steentje kunnen bijdragen.

De komende dagen de laatste voorbereidingen en dan kunnen we van start!