Ready to go!

Morgen is de laatste dag van mijn 30 -daagse inzamelingsactie 'In beweging voor je brein' voor de Hersenstichting.

De actie is de afgelopen periode via verschillende kanalen (o.a. HC, dorpskrant de Knipe, Facebookpagina av Heerenveen) gedeeld. Leuk dat iedereen zo meewerkt! Het streefbedrag is inmiddels ruimschoots behaald, geweldig. En de boodschap om in coronatijd, net als mijn 97- jarige oma, in beweging te blijven is ook leuk opgepakt. Ik krijg de afgelopen weken berichtjes van mensen die meer zijn gaan wandelen of hardlopen. Goed bezig!!

En dan morgen de sponsorloop van 15 km..

Ivm corona is dit op individuele basis. Jan Koehoorn (donateur en hardloper) en ik zullen 15 km gaan hardlopen morgenochtend. Een aantal sportievelingen hebben aangegeven dat zij zelf ook een rondje gaan hardlopen of wandelen en een leuke actiefoto zullen sturen. Hoe leuk is dat!

De route van de sponsorloop

Inmiddels heb ik een route van 15 km uitgestippeld via Google Maps.

De globale route die ik morgen met Jan Koehoorn ga lopen is:

Start museum Belvedere - Skoatterwald - Tjaarda Oranjewoud - Bos- Heerenveen Zuid - Heerenveen Centrum - t Meer - De Knipe, huis van mijn ouders (zwaaien!) - langs afsplitsing Compagnonsvaart wandelpad - Finish Musuem Belvedere.

We verwachten ca. 1,5 uur onderweg te zijn (tempo 10 km/ pu). Het weer lijkt redelijk. Het is mijn eerste keer 15 km, dus ik ben erg benieuwd!

Ik schrijf morgenavond even een verslagje over de sponsorloop op deze pagina.

Nogmaals dank aan alle donateurs!

Jan en ik hebben er zin in!