Maurits Koekoek

Fietsen op zoek naar de sporen van de Romeinen.

Ik heb gemerkt dat fietsen mij nog goed af gaat en doe dit graag voor de Hersenstichting vanwege hun belangrijke werk!

Sinds 2016 heb ik een lichte hersenbeschadiging.

Enkele klachten die ik heb zijn o.a. een lichte evenwichtsstoornis, wat sneller moe en wat andere klachten zoals minder goed tegen drukte kunnen. Maar fietsen gaat wonderbaarlijk goed! Ik heb het plan opgevat om een tocht voor de Hersenstichting te maken en wel een deel van de Limesroute ( route waarlangs de Romeinen hun kampen hadden). De route die ik heb uitgezocht is van Nijmegen naar Regensburg ( plusminus 1000 km.) Ik zou die in veertien dagen af willen leggen en dan terug met de trein terug willen gaan ( plan is nu om 15 juli te starten).

Mijn vraag is of jij dit plan financieel zou willen steunen (en ook nog eventueel met wat leuke tips).

Het bedrag komt geheel ten goede aan de Hersenstichting die zich inzet voor goede informatie, onderzoek en het ondersteunen van mensen met hersenletsel.

In Nederland leven 645.900 mensen met de gevolgen van hersenletsel, na bijvoorbeeld een beroerte, ongeluk of hartstilstand, dus het is mijns inziens een organisatie die heel belangrijk werk levert.

Hopelijk doe jij mee (voor welk bedrag dan ook) en misschien kun je nog laten weten op welke manier jij het leuk zou vinden mij te volgen tijdens mijn fietstocht.

Hartelijke groet, Maurits.

60 dagen