Chemo has not stopped me... I ran the CPC 5 km today!

This morning I have completed the CPC 5km, in spite of chemo therapy! For those who are unfamiliar with it: the City Pier City is the biggest running event in The Hague. I’m really proud of myself for doing it; I completed my 5th chemo treatment last monday. I was slow, but that doesn’t matter: I did manage the whole distance without walking! I was part of a crowd, and could enjoy it instead of feeling intimidated! Directly supported by my lovely husband Mark, my sister Marjolein, and Charles of stichting “sterk en positief” it was a day to remember!

I would like to warmly thank everyone who has donated, it is increadibly valuable that you have done so! And thank you all so much for your warm supportive messages, it has been very helpful. Please have a look at the website www.sterkenpositief.nl to see where your money is going!

In less than three weeks I’ll have another chemo, and I’ll be halfway through my treatments. But I’ll be able to look back at an amazing day! I’d better start thinking of a new target to set myself!

THANK YOU ALL!!!!