Sandra Beekelaar - van Dalsem

Fight For Brains ❤️

Die ring, dat wil ik 1 keer beleven. Het plaatje is voor mij anders niet compleet. En dat gaat nu eindelijk gebeuren. Als er een juiste match komt dan hoop ik in Maart/April mijn eerste wedstrijd te vechten. Om het voor mij helemaal compleet te maken wil ik geld gaan inzamelen voor een goed doel, namelijk de hersenstichting.

Waarom? Als ode aan mijn moeder.
Op 4 Juni 2020 is mijn moeder op 60 jarige leeftijd overleden aan een hersentumor. Ze kreeg de diagnose een jaar eerder.

We kwamen in een enorme rollercoaster terecht. Maar wat was ze sterk en altijd positief.

Voor mijn moeder was er helaas geen hulp meer mogelijk. Ik hoop door geld in te zamelen dat er meer onderzoeken gedaan kunnen worden en dat ze daardoor meer mensen kunnen helpen.

In mijn jeugd zat ik een paar jaar op kickboksen. Mijn moeder stond bijna elke les aan de kant. Ik deed dit toen echt voor de lol. Ik had er veel plezier in. Maar op een gegeven moment was het voor mij wel klaar.

Ik vond andere dingen toen belangrijker. Ik ging trouwen en kreeg twee prachtige
kinderen. Het kickboksen heb ik altijd gemist. Mijn moeder zei altijd; Pak het toch weer op, het hoort bij je. Ze genoot hier altijd enorm van.

Kort na het overlijden van mijn moeder zag ik de open dag van Fight with Faith voorbij komen op social media.
Diezelfde dag kreeg ik een appje van een vriendin; hier moet jij heen, dit heb je nodig!
Het weekend daarop had ik er een tweede ‘thuis’ bij, ik was lid! Kickboksen heeft mij enorm geholpen in de zwaarste periode van mijn leven.

Ik was 31 jaar en had geen ouders meer. Ik had twee keuzes. Instorten of er wat van maken. Ik koos voor het tweede. Het was zwaar, maar het heeft me gemaakt tot wie ik nu ben. Daar ben ik trots op!

Kickboksen is zoveel meer dan alleen maar vechten. Je leert je eigen grenzen kennen, het is vallen en opstaan, het is wederzijds respect, je wordt er mentaal sterker van. Moet je wat energie kwijt.

wil je juist meer zelfvertrouwen? Kickboksen helpt! Sinds November train ik ook bij Fight team Hoogeveen (Muay Thai Hoogeveen)
Ik heb een scala van geweldige trainers om mij heen. Iedere trainer heeft zijn eigen stijl en van iedereen krijg ik weer wat anders mee. Ik heb geweldige trainingsmaatjes waar ik ook enorm veel van leer!

Zonder al deze mensen had ik hier nooit gestaan. Nu hoop ik natuurlijk dat zoveel mogelijk mensen geld willen doneren aan de hersenstichting. Met elke euro zijn wij blij. Ik blijf ondertussen hard trainen!

I’M A STRONG WOMAN, BECAUSE A STRONG WOMAN RAISED ME!

Scroll verder naar beneden voor de foto's, blog en mijn persoonlijke sponsoren. Ik ga de komende periode geregeld weer een nieuwe blog schrijven 🥊 ❤️ Stay tuned!

Totaal opgehaald bedrag: € 2.136

02-04-2023