Sanne Kroonsberg

Voor mijn opa vier dagen 60 kilometer om de Ringvaart

6 januari 2022 de dag dat mijn opa ons moest verlaten, na een zware strijd tegen zijn hersentumor. Een man vol in het leven maar vooral heel sportief, van hardlopen in de duinen tot wielrennen hij deed het allemaal tot de diagnose hersentumor. Na een zware periode met eerst een operatie en daarna bestralingen, wisten we vanaf het begin dat het ongeneeslijk was. Hierna gingen bepaalde dingen steeds moeizamer, zoals praten maar ook het bewegen en zelfstandig dingen doen.
Hieruit blijkt toch weer dat je hersenen het belangrijkste orgaan is uit je lichaam om optimaal te kunnen functioneren. Daarom ga ik, als niet fietser, voor hem, maar ook voor alle andere mensen vier dagen vier rondjes om de Ringvaart fietsen om zoveel mogelijk geld op te halen voor nog betere onderzoeken en behandelingen. Dit ga ik doen in de Brain Awareness Week van 13 t/m 19 maart op de wielrenfiets van mijn opa.
Help jij mij om zoveel mogelijk geld op te halen tegen deze vreselijke rotziekte, ELKE EURO TELT! Moedig mij aan op 1 van de fietsdagen of fiets gezellig met me mee.

Totaal opgehaald bedrag: € 3.630
Streefbedrag: € 2.500