Totaal opgehaald bedrag: € 37.120

Sunset Walk vanuit huis

Op zaterdag 8 juli vond de tweede editie plaats van de Sunset Walk. De Hersenstichting wil alle deelnemers, partners en ambassadeurs bedanken voor hun inzet en betrokkenheid.

Met elkaar hebben we aandacht en begrip gevraagd voor iedereen die dagelijks moet leven met de onzichtbare gevolgen van een hersenaandoening. Ook is er een geweldig bedrag opgehaald voor belangrijk hersenonderzoek en innovaties.

We zijn enorm geschrokken van het bericht dat onze ambassadeur Edwin van der Sar getroffen is door een hersenbloeding. Dat heeft ons erg aangegrepen. Edwin en Annemarie zouden in Noordwijk aanwezig zijn bij de Hersenstichting Sunset Walk. De steun van Ruud van Nistelrooij, die in plaats van Annemarie het startsein van de Sunset Walk gaf, waarderen wij ontzettend. We leven mee met de familie Van der Sar en hopen op een spoedig en goed herstel voor Edwin.

Gezonde hersenen zijn niet vanzelfsprekend. Sterker nog, al meer dan 4 miljoen Nederlanders hebben een hersenaandoening. Met de Sunset Walk halen we geld op om meer onderzoeken en projecten mogelijk te maken. Zodat mensen met een hersenaandoening een betere kwaliteit van leven hebben én kunnen meedoen in de maatschappij.

Win prijzen met jouw Sunset Walk

• Haal jij 100 euro of meer op? Dan krijg jij onze unieke Hersenstichting-sokken die we mede dankzij onze partner Medsocks mogen aanbieden.
  • Ga jij voor de 1.000 euro? Dan ontvang je een Fitbit Inspire 3, die we namens onze sponsor Fitbit aan jou mogen weggeven.
  • Onder alle deelnemers die 50 euro of meer hebben opgehaald, verloten we verschillende prijzen, waaronder ANWB-waardebonnen van 100 euro, jaarabonnementen op Wandelmagazine en het kookboek Voed je Brein. Dus zet hem op!

Geld ophalen via jouw actiepagina kan tot 15 juli.

Let op: Inschrijven kan tot en met 7 juli. Schrijf je je ná 26 juni in, dan ontvang je jouw starterspakket achteraf.

Top deelnemers

Martin Haverkamp

Wandelen voor herstel
    € 2.364

Eva Bakker

Team Bakmeel loopt mee
    € 1.650

Angelique de Ronde

Hoofdzaak! Ik werk er aan.
    € 1.190

Top teams

Horst aan de Maas

€ 1.058