Familie van der Meer

Oliebollen voor het bolletje

Je hersenen zijn zo onwijs belangrijk, omdat ze bepalen wie je bent. Schade aan je hersenen betekent een verandering in wat je voelt, kan, en denkt. Deze schade kan mensen fysiek, mentaal en sociaal beperken. Helaas hebben wij de afgelopen jaren ondervonden hoe het is als naasten problemen krijgen met hun hersenen. Daarom vinden wij onderzoek naar preventie en behandeling van hersenschade, en naar het leven met hersenschade, erg van belang.
De opbrengsten van onze oliebollenactie gaat dit jaar daarom naar de Hersenstichting. De actie houdt in dat wij op oudjaarsdag de hele dag oliebollen, krentenbollen en appelflappen bakken bij ons in de straat. Deze worden niet verkocht, maar iedereen die het leuk vindt, is welkom om een oliebol te komen eten en een praatje te maken met elkaar. Doneren via deze pagina staat dus vrij, en is zeker niet verplicht voor het eten van een oliebol.

Winnifred

01-01-2024