Robin Schuring

New York Marathon voor Stichting Sterkenpositief en de Hersenstichting

Mijn naam is Robin Schuring.

In november 2017 is er bij mijn zwager Charles La Haye een kwaadaardige hersentumor geconstateerd. Inmiddels is hij geopereerd en heeft hij 28 bestralingen gehad. In november krijgt hij zijn laatste chemokuur maar dan is de tumor nog niet volledig weg, dat is helaas onmogelijk. Kwaadaardige hersentumoren zijn namelijk nog niet volledig te genezen en komen na verloop van tijd weer terug.

Daarom heeft hij samen met mijn zus Natascha, Stichting "Sterk en Positief" opgericht om geld in te zamelen voor onderzoek om hersentumoren geneesbaar te krijgen. Zij doen dit in samenwerking met de Hersenstichting.

Ik ga op 3 november 2019 de marathon van New York lopen en met deze actie wil ik aandacht vragen voor deze nare vorm van kanker en € 2500,- ophalen voor onderzoek!

Help jij ook mee mijn doel te halen?

Groet Robin

Nog te gaan