Ghislaine Vedder

1/4 marathon voor project sterk en positief

Op 29 januari is het 2 jaar geleden dat papa is te komen overlijden aan een hersentumor. Eerder had mijn vader al aangegeven dat hij op zijn begravenis wenste dat mensen geld zouden doneren aan de hersenstichting in plaats van het uitgaven aan bloemen. Het Sub Project sterk en positief van de hersenstichting heeft als doel geld op te halen om meer onderzoek te kunnen doen om hersentumoren geneesbaar te maken. Dit jaar zal ik op 10 april de 1/4 marathon lopen om geld op te halen voor dit project. Een aantal jaar geleden heb ik al eerder eens de 1/4 marathon gelopen, toen was papa er nog bij. Ik vergeet nooit het moment dat paps aan de kant van de coolsingel stiekem een klein traantje weg moest pinken van trots (gaf hij uiteraard niet toe, want dat was niet stoer). Ik weet zeker dat hij nog trotser zal zijn als hij zou horen dat ik op 10 april geld zal gaan ophalen voor dit mooie project.
Totaal opgehaald bedrag: € 1.000

Mischa

Prestaties

Totaal afgelegd 0 m (0%). Mijn doel afstand: 10 km.