Jacob Kiestra

Hardlopen voor Iris

( Lid van team: Team Iris )

Hoe slecht kan een bericht zijn, hoe kan een bericht zoveel impact op je leven hebben, hoe kan een bericht jou lam slaan, alles op zijn kop zetten? Het bericht dat je hersenletsel hebt is hard, keihard. Iris kreeg dit bericht en moet er maar mee omgaan, zo goed en kwaad als dat gaat…. Na jaren gaat het nu wat beter en zijn er gelukkig weer vreugde momenten waar ook wij van mogen genieten samen met Iris! Een hapje, een dansje en nu gaan we samen de Tilburg Ten Miles rennen. We willen als TEAM IRIS er ook voor zorgen dat minder mensen van dit soort slecht nieuws berichten te horen krijgen. Daarom vragen wij aandacht voor de hersenstichting, NAH en het verhaal van Iris: lees en huiver en doneer!

Rutger

20-08-2019