Robin Teunissen

IK LOOP HARD VOOR MIJN MOEDER

( Lid van team: BRAINIACS )

Helaas kampt mijn moeder al een tijd met hevige depressies. Nadat kanker werd geconstateerd ging het mentaal ook harder bergafwaarts Soms zelfs zo bergafwaarts dat ze regelmatig het leven niet ziet of zag zitten. Angsten weerhouden veel mensen, ook mijn moeder, van het bewegen. Maar juist het regelmatig bewegen zorgt voor een gezondere fysieke en mentale balans. Met de juiste mindset houd je je hersenen gezond, deal je beter met teleurstellingen en zie je het glas halfvol. Een mindset die ik mijn moeder natuurlijk maar al te graag gun. Met de juiste mindset ben je ook in staat tot grote prestaties. Steun mij in de challenge die ik opgezet heb met 3 vrienden. We noemen ons de BRAINIACS. Op donderdag 30 December starten we om 12:00 met een hardloop challenge. 4 x 4 x 24uur De bedoeling is om elke 4 uur dus 4 mile (6.43km) hard te lopen en dat voor 24 uur. Ons schema : Donderdag 30 dec 12:00 etappe 1 (6.4km)START 16:00 etappe 2 ( idem) 20:00 etappe 3 ( idem) 24:00 etappe 4 ( idem) Vrijdag 31 dec 04:00 etappe 5 ( idem) 08:00 etappe 6 ( idem) 12:00 etappe 7 ( idem )FINISH steun ons in deze challenge En mijn doel is het om zoveel mogelijk mensen te inspireren om te lopen!

Joop en Elleke

01-01-2022