Bregje Kuis-Albers

Restorative Yoga Kerstles Op eerste Kerstdag

WEGENS OMSTANDIGHEDEN HEBBEN WE DEZE LES HELAAS MOETEN ANNULEREN, MAAR HIJ KOMT ER OP EEN LATER MOMENT ZEKER!

Een Donatie Restorative Yogales

Ik bied een Restorative yogales op donatiebasis aan bij in Amsterdam. De opbrengsten gaan naar de Hersenstichting om hersenonderzoek, patiëntenzorg en andere activiteiten te ondersteunen. Dit doel ligt mij na aan het hart. Als neuropsycholoog hen ik de werking van de hersenen altijd fascinerend gevonden. Maar afgelopen jaar heb ik, in een ironische wending, op een zeer persoonlijke wijze de impact van een hersenziekte meegemaakt. In het begin van 2019 kreeg mijn (toen nog) vriend een hersenbloeding, met als gevolg dat hij aan een zijde verlamd raakte. Met veel hulp van professionals van het VU, revalidatiecentrum Reade, vrienden en familie heeft hij inmiddels fantastische stappen in zijn revalidatie gezet en kan hij alweer enorm veel zelf. En als allermooiste resultaat zijn wij op een zonnige dag in september getrouwd. Al met al heeft 2019 voor ons enorme ups en downs gekend. De uitdagingen van mijn man zijn nog zeker niet voorbij en een deel zal blijven. Maar wat we hebben echt hebben ervaren is dat een positieve instelling, bewuste ontspanning, beweging van het lichaam en stimulering van de geest essentieel zijn in het helingsproces-en zorgen ervoor dat je sneller weer leert lopen dan gedacht!

En nu, met een gevoel van dankbaarheid, hebben we behoefte om wat terug te doen. En hoe beter dan te delen waar we van houden: yoga en lekker eten! Ik nodig je graag uit voor een kalme, aardende Restorative Yogales, om het zenuwstel tot rust te laten komen en de geest te laten ontspannen. Mijn man zal na de les feestelijke brainfood verzorgen. We nodigen je van harte uit om een paar uurtjes te komen ontspannen en lichaam en geest te voeden. En we vragen hiervoor om een vrijwillige bijdrage op basis van wat je wilt en kunt missen. Mocht je de les niet bij kunnen wonen dan kun je ook doneren via deze pagina.

Nog te gaan
Afgesloten