Beards4Life

Rondje Nederland rennen tegen depressie!

Ruim 1600 km, 5 vrienden, een rondje rond Nederland, 24/7 in 7 dagen!

Ritchie, Maarten, Paul, Frank en René willen vanaf 16 juli 2021 deze monstertocht gaan rennen om awareness te creëren voor mensen die worstelen met een depressie en geld op te halen voor de Hersenstichting.

Beards4Life wil de aandacht voor depressie vragen en onze missie is het meer bespreekbaar maken van deze ziekte die 1 op de 5 mensen treft.

We lopen zoveel mogelijk tegen de Nederlandse grens als symbool voor de grens die vele mensen dagelijks overgaan met als gevolg een depressie.

HOE:
We gaan non stop, 24 uur per dag lopen en fietsen in teams van twee baarden. We starten samen en na een paar kilometer stoppen er drie en gaan er twee verder. Eèn lopend, èèn fietsend. Elke 5 kilometer wisselen de twee van functie en na 30 kilometer wordt er een baard gewisseld. De andere baard gaat verder met de nieuwe baard en hetzelfde wisselschema en na weer 30 kilometer wordt de langst lopende baard gewisseld. Zo leggen we in 6 uur ongeveer 60 kilometer af en wordt er om de 30 kilometer een baard gewisseld waardoor je een baksteengewijs wisselschema krijgt!

Onderweg zouden wij het onwijs gaaf vinden als jullie stukken mee rennen of fietsen, ons supporten onderweg met gezelligheid en we zijn uiteraard op zoek naar de nodige sponsoren.

Teamleden

Roderick