Willem en Fem

Singelloop Utrecht voor de Hersenstichting

Op zondag 6 oktober lopen wij 10 km op de Utrechtse Singelloop om geld te op te halen voor de Hersenstichting. Zo hopen we bij te kunnen dragen aan gezonde hersenen voor iedereen!

Hersenbloeding, dementie, depressie, angstoornis of whiplash. Hersenaandoeningen zijn er in zo veel verschillende soorten, dat bijna iedereen er wel eens mee in aanraking komt. Eén ding hebben alle aandoeningen gemeen: ze kunnen enorme gevolgen hebben voor jouw leven en dat van de mensen om je heen.

De Hersenstichting zet zich in om het aantal hersenaandoeningen in Nederland terug te dringen en om ziekteleed bij patiënten te verminderen. Dit doet ze door te investeren in onderzoek, de ontwikkeling van behandelmethoden en het verspreiden kennis over aandoeningen en hoe je het risico op een hersenaandoening zelf kunt verkleinen (bewegen, gezond eten, slapen, onder vrienden en familie zijn etc.).

Wij zetten ons graag in voor dit nobele doel en vragen daarbij om uw hulp. We willen proberen om 250 euro op te halen. Iedere bijdrage is welkom!

Voor meer info over hoe je zelf kunt bijdragen aan je hersengezondheid:

Totaal opgehaald bedrag: € 380
Streefbedrag: € 250