Stichting Sterk en Positief

Mijn naam is Charles La Haye, 46 jaar.

In november 2017 is er bij mij een hersentumor geconstateerd. Bijna 2 jaar onderweg geweest, geopereerd, 28 bestralingen gehad in het Holland PTC (Delft) en 12 chemokuren achter de rug!

Ondanks neurochirurgie, chemotherapie en bestraling is de prognose van de meeste hersentumoren nog steeds erg slecht. De helft van de patiënten met de meest voorkomende hersentumor, een glioblastoom, is na iets meer dan een jaar niet meer in leven. Er is dus dringend behoefte aan nieuwe therapieën.Dit heeft te maken met de bloed-hersenbarrière.

Dit is in normale omstandigheden erg gunstig want er kunnen zo moeilijker giftige stoffen de hersenen in komen, maar in het geval van hersentumoren is dit juist ongunstig. Chemotherapieën kunnen namelijk hierdoor de tumor moeilijk bereiken.

Omdat kwaadaardige hersentumoren tot op de dag van vandaag niet te genezen zijn hebben we begin 2019 onze stichting "Sterk en Positief" opgericht. In samenwerking met de hersenstichting zamelen we geld in voor noodzakelijk  onderzoek.

Hopelijk kunnen we met uw steun hersentumoren geneesbaar krijgen!

Steun ons en doneer op deze actiepagina van de hersenstichting of op www.sterkenpositief.nl

Met vriendelijke groet, Charles La Haye

Top deelnemers

Stichting Sterk en Positief

Onderzoek om hersentumoren geneesbaar te krijgen
    € 71.056

Reintje Stomphorst

Wandelen voor succesvoller behandelen
    € 2.000

Ghislaine Vedder

1/4 marathon voor project sterk en positief
    € 1.000

Bekijk de actie toolkit

Gebruik onze handige tools om jouw actie met je vrienden te delen

Bekijk toolkit

08-07-2022

09-04-2022

Mischa

09-04-2022

Bekijk de andere mogelijkheden?